Egy hatásos kampány felépítésének első lépéseként elengedhetetlen, hogy meghatározzuk célközönségünket.
Sok szervezet készít nem hivatalos, „színes-szagos” éves beszámolót is, ehhez kapcsolódóan gyűjtöttünk össze jó példákat és tippeket. Sőt, már egy azonnal használható Canva sablont is mutatunk!
Ha szeretnéd mélyebben megérteni a félretájékoztatás működését, és azt, te mit tehetsz ellene, olvasd el cikkeinket!
Hogyan jelennek meg a különböző vélemények a médiában? Van helyük, terük a véleménykülönbségeknek? Civilként milyen lehetőségeink vannak a saját narratíváink megjelentetésére?
Adatbázis alapú kommunikáció cikksorozat 1. rész
Tippek és eszközök a SEO és weboldal elemzés gyakorlatához
A sikeres és hatásos társadalmi kampányvideók titkait járja körül Bihari László, az organiKvideo tagja. Az organiK társadalmi ügyekre szakosodott videós ügynökség, amely elsősorban a civil szervezetek számára gyárt videókat.
Ha tudni szeretnéd, mi minden befolyásolja a social média elérést és hogyan állíthatjuk szolgálatunkba az algoritmust, olvass tovább!
Miért fontos egy civil szervezetnek proaktívan foglalkozni a témával, miben tud segíteni a kríziskommunikáció és melyek a legfontosabb lépései?
Hogyan segítheti egy jól megírt sajtócikk a szervezet ismertségét? Hogyan lehet biztosítani, hogy a szervezet üzenete valóban célba érjen? Hering Orsolya kommunikációs- és PR- tanácsadó cikke ezekre a kérdésekre ad választ.