Állandó adminisztrációs feladatainkhoz, napi tevékenységünkhöz irodai önkéntest keresünk. Ráérsz heti 2-3-szor 6 órában, szívesen segítenéd jó ügyünket önkéntes munkáddal? Szívesen belelátnál abba, hogyan dolgozunk nap, mint nap a rászorulókért? Szívesen megismernéd csapatunkat?

Ha legalább három hónapot velünk tudsz tölteni, jelentkezz!

Állandó feladatok

  • Bejövő/ kimenő posta összekészítése, iktatása
  • Beérkező papíralapú adomány elszámolások ellenőrzése
  • Papíralapú elszámolások rendszerezése
  • Adatrögzítés az Élelmiszerbank számítógépes rendszerében, ezek ellenőrzése
  • Szervezetekkel telefonos egyeztetés, elszámolási hibák feltárása

Készségek:

  • Számítógépes ismeretek alap szinten (betanítást biztosítunk az Élelmiszerbank rendszerének kezeléséhez)
  • Nagyfokú precizitás, megbízhatóság
  • Önállóság, problémamegoldó képesség

Munkavégzés helye: 1172 Budapest Lokátor u.3

Ideje: heti 2-3-szor hétköznap 9-15 óra között, legalább három hónapon keresztül

Jelentkezni Sczígel Andreánál a sczigel.onkentesmgmt@elelmiszerbank.hu email címen lehet.