Állandó adminisztrációs feladatainkhoz, napi tevékenységünkhöz irodai önkéntest keresünk. Ráérsz heti 2-3-szor 6 órában, szívesen segítenéd jó ügyünket önkéntes munkáddal? Szívesen belelátnál abba, hogyan dolgozunk nap, mint nap a rászorulókért? Szívesen megismernéd csapatunkat?
Ha legalább három hónapot velünk tudsz tölteni, jelentkezz!
Állandó feladatok
- Bejövő/ kimenő posta összekészítése, iktatása
- Beérkező papíralapú adomány elszámolások ellenőrzése
- Papíralapú elszámolások rendszerezése
- Adatrögzítés az Élelmiszerbank számítógépes rendszerében, ezek ellenőrzése
- Szervezetekkel telefonos egyeztetés, elszámolási hibák feltárása
Készségek:
- Számítógépes ismeretek alap szinten (betanítást biztosítunk az Élelmiszerbank rendszerének kezeléséhez)
- Nagyfokú precizitás, megbízhatóság
- Önállóság, problémamegoldó képesség
Munkavégzés helye: 1172 Budapest Lokátor u.3
Ideje: heti 2-3-szor hétköznap 9-15 óra között, legalább három hónapon keresztül
Jelentkezni Sczígel Andreánál a sczigel.onkentesmgmt@elelmiszerbank.hu email címen lehet.