A rendezvény célja, hogy segítséget nyújtson az EFOP-1.8.7-16 felhívásra támogatási kérelmet benyújtani kívánó szervezeteknek, az Általános Útmutató a Felhívásokhoz c. dokumentumban és a kapcsolódó segédletekben bemutatott szakmai, pénzügyi és adminisztratív feltételek értelmezésében.

Ennek keretében bemutatásra kerül a felhívás:

  • célja, szakmai tartalma és elvárásai
  • a pénzügyi feltételek és a költségvetés
  • illetve egyéb hasznos információk a támogatási kérelem benyújtásával kapcsolatban.

Kérdéseiket, amelyekre választ várnak a rendezvény keretében, előre is feltehetik a jelentkezési lapon, melyet az alábbi linkre kattintva érhetnek el:

online jelentkezési lap

A rendezvény tervezett időpontja és helyszíne:

2017. február 20. (hétfő) – Budapest

Az online kitöltött jelentkezési lapot kérdéseikkel együtt 2017. február 10. 12:00 óráig várjuk. Az információs nap helyszínének címét, illetve az előzetes részletes programtervet a regisztráció során megadott e-mail elérhetőségekre küldjük, közvetlenül a jelentkezőknek.

A jelentkezéseket csak az internetes űrlap felületén keresztül tudjuk fogadni, a rendezvényen való részvétellel kapcsolatos kérdéseiket kérjük, az eukommunikacio@emmi.gov.hu e-mail címen szíveskedjenek egyeztetni munkatársainkkal.

A rendezvényen való részvétel ingyenes, de előzetes jelentkezéshez kötött, illetve a jelentkezéseket csak a terem befogadóképességéig tudjuk fogadni. Szíves megértésüket köszönjük, várjuk Önöket információs napunkon.