Egy online fizetőfelület kiépítése minden civil szervezet számára alapvető fontosságú, ha magánszemélyektől adományokat szeretne fogadni. Lehetőséget biztosít arra, hogy minden egyes adományozóról adatokat gyűjts, és nagyon egyszerűvé teszi a rendszeres adományozást is.

Kiépítése során a lehetőségek tárháza a csillagos ég - de vajon mi a megfelelő a szervezetednek? 

Meg fog-e térülni a befektetés? Mi szükséges a hosszú távú működtetéshez, vajon tudja-e biztosítani a szervezet a rendszer fenntartását?

Ha most vágnátok bele a bankkártyás adománygyűjtés kialakításába, és még sok a kérdés, gyertek el online webinárunkra 03.27-én!

A webináron végigvesszük a különböző megoldások előnyeit és hátrányait, a kialakítás és a működtetés pénzügyi és emberi erőforrásigényét.

Miről lesz szó?

  • fizetőfelület kialakítása - hogyan épül be a szervezet oldalába?
  • különböző megoldási módok kialakításának szaktudás és pénz igénye.
  • a fenntartás, működtetés erőforrás igényei,
  • fizetőfelület és adatok - hogyan biztosít a rendszer alapot az adományozókkal való kommunikációra?

A webinár során megtanulod felmérni a szervezet lehetőségeihez illeszkedő megoldási módokat, hogy le tudd szűkíteni a lehetséges irányokat. Nem ígérjük, hogy mindenre tudni fogunk válaszolni, de azt igen, hogy a webinár után képes leszel annak eldöntésére, hogy milyen típusú szakértőnek tedd fel a további kérdéseidet, merre indulj.

Kinek ajánljuk?
A webinárt akkor ajánljuk, ha még nincs a weboldalatokba illesztett bankkártyás adománygyűjtő felületetek, vagy olyan megoldást alkalmaztok, amit fejleszteni szeretnétek. Gyertek el, ha nem áll rendelkezésre sem végtelen pénz, paripa a fizetőfelület kialakítására, sem pedig szakértők hada aki több oldalról is tud nektek tanácsot adni, mégis szeretnétek egy optimális megoldást találni. 

Ki tartja?
A webinárt a NIOK Alapítvány szakértői, Sczígel Andrea és Tujner Fanni tartják. Mindketten több civil szervezet bankkártyás fizetési felületének kiépítését, bevezetését követték végig, kicsi, közepes és nagy szervezeteknél egyaránt, így többfajta megoldás előnyeit és buktatóit látták, tapasztalták testközelből. Tapasztalatuk azt biztosítja, hogy valós civil szervezeti szempontból tudjuk a webináron a kérdéseket megközelíteni. Programozási infókra ne számítsatok ????, a civil szervezet oldaláról felmerülő technikai és menedzsment területekre fókuszálunk.

Webinár időpontja: 2025. március 27. 10.00 - 11.30.

Regisztráció határideje: 2025. március 25.

A webinár min. 8 fő jelentkezése esetén kerül megtartásra. 

A webinár a NIOK Társadalmi bázisépítés programjának keretén belül valósul meg.