A Cordelia Alapítvány 2025. januári munkakezdéssel, 20 órás munkaviszonyban operatív igazgatót keres, aki a szakmai vezetővel szoros együttműködésben működteti az Alapítványt.
Munkavégzés helye: 1133 Budapest, Kárpát u. 1/B.
Főbb feladatok
- A szervezeti hatékonyság növelése érdekében a belső működési folyamatok felülvizsgálata, finomítása
- Meglévő szervezeti stratégia továbbfejlesztése és operatív megvalósítása
- Ellátja az alapítvány operatív működését, biztosítja a törvényes és fenntartható működéshez szükséges kereteket
- A szervezet pénzügyi stratégia alakítása és a költségvetési célok elérésének biztosítása
- Éves pénzügyi stratégia és költségvetés tervezése, végrehajtása
- Ellátja az alapítvány képviseletét a hatósági és egyéb ügyintézések során
- Koordinálja az alapítvány főállású munkatársait
- Részt vesz az Alapítvány nemzetközi tevékenységeiben
- Proaktívan kapcsolatot tart a kuratóriumi tagokkal, donorokkal
Elvárások
- Felsőfokú végzettség, preferáltan menedzsment, közgazdasági, jogi vagy pénzügyi
- Legalább 3 éves vezetési tapasztalat
- Nagyfokú önállóság, innovatív gondolkodásmód
- Analitikus gondolkodás, tapasztalat válság menedzsmentben
- Kiváló kommunikációs képesség (írásban és szóban egyaránt)
- Tárgyalási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
- Tapasztalat people management-ben
- Szervezeti pénzügyi folyamatok magabiztos átlátása
A jelentkezések elbírálásakor előnyt jelent:
- Multinacionális vagy nagyvállalati környezetben szerzett vezetői gyakorlat
- Nemzetközi és/vagy hazai nonprofit szervezetnél szerzett vezetői tapasztalat
- Orvosi/pszichológiai érdeklődés
Amit kínálunk:
- Támogató környezet
- Rugalmas munkavégzés
- Társadalmilag fontos ügyben való részvétel
- Meghatározó szerep a Cordelia Alapítvány szervezeti kultúrájának formálásában
Önéletrajzot és motivációs levelet 2024. december 6-ig, a cordelia@cordelia.hu e-mail címre várjuk.