A Cordelia Alapítvány 2025. januári munkakezdéssel, 20 órás munkaviszonyban operatív igazgatót keres, aki a szakmai vezetővel szoros együttműködésben működteti az Alapítványt.

Munkavégzés helye: 1133 Budapest, Kárpát u. 1/B.

Főbb feladatok 

  • A szervezeti hatékonyság növelése érdekében a belső működési folyamatok felülvizsgálata, finomítása 
  • Meglévő szervezeti stratégia továbbfejlesztése és operatív megvalósítása
  • Ellátja az alapítvány operatív működését, biztosítja a törvényes és fenntartható működéshez szükséges kereteket
  • A szervezet pénzügyi stratégia alakítása és a költségvetési célok elérésének biztosítása 
  • Éves pénzügyi stratégia és költségvetés tervezése, végrehajtása 
  • Ellátja az alapítvány képviseletét a hatósági és egyéb ügyintézések során 
  • Koordinálja az alapítvány főállású munkatársait
  • Részt vesz az Alapítvány nemzetközi tevékenységeiben
  • Proaktívan kapcsolatot tart a kuratóriumi tagokkal, donorokkal

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség, preferáltan menedzsment, közgazdasági, jogi vagy pénzügyi 
  • Legalább 3 éves vezetési tapasztalat
  • Nagyfokú önállóság, innovatív gondolkodásmód
  • Analitikus gondolkodás, tapasztalat válság menedzsmentben  
  • Kiváló kommunikációs képesség (írásban és szóban egyaránt) 
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Tapasztalat people management-ben 
  • Szervezeti pénzügyi folyamatok magabiztos átlátása

 

A jelentkezések elbírálásakor előnyt jelent:

  • Multinacionális vagy nagyvállalati környezetben szerzett vezetői gyakorlat 
  • Nemzetközi és/vagy hazai nonprofit szervezetnél szerzett vezetői tapasztalat
  • Orvosi/pszichológiai érdeklődés

 

Amit kínálunk:

  • Támogató környezet
  • Rugalmas munkavégzés
  • Társadalmilag fontos ügyben való részvétel 
  • Meghatározó szerep a Cordelia Alapítvány szervezeti kultúrájának formálásában

 

Önéletrajzot és motivációs levelet 2024. december 6-ig, a cordelia@cordelia.hu e-mail címre várjuk.