KórházSuliban olyan gyerekeknek adunk gyógyító tanulást, akik hosszan tartó, súlyos betegségük miatt nem tudnak iskolába járni. Hiszünk a tanulás és a közösség gyógyító erejében. Ehhez a misszióhoz keressük most új kollégánkat, aki szívesen segítene minket tudásával abban, hogy egyre több gyerek juthasson hozzá az őt megillető oktatáshoz tartós betegsége alatt is.
A KórházSuli kommunikációs stratégiájának fókuszában a következő időszakban fontos szerepet kap az intenzív adományozói bázis bővítés és a közösségi média, így ez leendő munkatársunk kiválasztásának is fontos szempontja lesz.
Új munkatársunkra főként az alábbi feladatok kapcsán számítunk:
- részvétel az alapítvány kommunikációs stratégiájának megalkotásában (beleértve az online marketing stratégiát is)
- Stratégia alapján kommunikációs terv és action plan elkészítése (költségvetéssel) és végrehajtása
- Az adományozói bázis bővítését támogató kampányok tervezése és menedzselése az adományszervezési és kommunikációs stratégia alapján
- A KórházSuli márkájának építése és gondozása
- A szervezet közösségi média (FB, Linkedin, Instagram, TikTok, Youtube) platformjainak kezelése:
- tartalomgyártás: statikus és dinamikus tartalmak készítése (pl. videós tartalom, élő bejelentkezés, fotók, kreatív tartalmak)
- szövegírás
- tartalomstratégia és koordináció
- hirdetések
- Médiamegjelenések szervezése és monitorozása,
- Sajtókapcsolatok kiépítése és gondozása,
- Hirdetéskezelés
- Adatbázis építés és menedzsment
- Hírlevél rendszer kezelése (adatbázis építés és menedzsment, hírlevelek szerkesztése mailchimpben, szövegírás, kreatív tartalom, kiküldés)
- kommunikációt támogató gyártások (pl. nyomdai anyagok elkészítésének) menedzsmentje
- fundraising KPI-ok intenzív támogatása kommunikációval, saját KPI-ok tervezése és felelős nyomonkövetése, negyedéves eredmények összefoglalója és prezentálása a negyedéves találkozókon
Egymást keressük, ha
- szenvedélyed a marketing és a kommunikáció ezen belül is különösen a digitális marketing és a social média terület a kedvenced,
- eredményorientált vagy,
- rendelkezel 3-5 éves ügynökségi, vállalati, vagy civil szervezeti marketing vagy kommunikációs tapasztalattal,
- jó szövegírói vénával rendelkezel,
- minimum középszinten kommunikálsz angolul (írásban és szóban egyaránt)
- szívesen támogatod a beteg gyerekek tanulásának ügyét személyes és vállalati kapcsolataid által,
- jártas vagy a Mailchimp és a Canva használatában.
Ha úgy érzed, szívesen támogatnád a beteg gyerekek tanulását munkáddal egy végtelenül elhivatott közösség tagjaként, szeretettel várjuk jelentkezésedet az alábbi kérdőív kitöltésével. https://forms.gle/i1GLkvrNCbzbfQyz6
Üdvözlettel:
Tóthné Almássy Monika