KórházSuliban olyan gyerekeknek adunk gyógyító tanulást, akik hosszan tartó, súlyos betegségük miatt nem tudnak iskolába járni. Hiszünk a tanulás és a közösség gyógyító erejében. Ehhez a misszióhoz keressük most új kollégánkat, aki szívesen segítene minket tudásával abban, hogy egyre több gyerek juthasson hozzá az őt megillető oktatáshoz tartós betegsége alatt is. 

A KórházSuli kommunikációs stratégiájának fókuszában a következő időszakban fontos szerepet kap az intenzív adományozói bázis bővítés és a közösségi média, így ez leendő munkatársunk kiválasztásának is fontos szempontja lesz.

Új munkatársunkra főként az alábbi feladatok kapcsán számítunk:

  • részvétel az alapítvány kommunikációs stratégiájának megalkotásában (beleértve az online marketing stratégiát is) 
  • Stratégia alapján kommunikációs terv és action plan elkészítése (költségvetéssel) és végrehajtása
  • Az adományozói bázis bővítését támogató kampányok tervezése és menedzselése az adományszervezési és kommunikációs stratégia alapján
  • A KórházSuli márkájának építése és gondozása
  • A szervezet közösségi média (FB, Linkedin, Instagram, TikTok, Youtube) platformjainak kezelése:
    • tartalomgyártás: statikus és dinamikus tartalmak készítése (pl. videós tartalom, élő bejelentkezés, fotók, kreatív tartalmak)
    • szövegírás
    • tartalomstratégia és koordináció
    • hirdetések
  • Médiamegjelenések szervezése és monitorozása,
  • Sajtókapcsolatok kiépítése és gondozása,
  • Hirdetéskezelés
  • Adatbázis építés és menedzsment 
  • Hírlevél rendszer kezelése (adatbázis építés és menedzsment, hírlevelek szerkesztése mailchimpben, szövegírás, kreatív tartalom, kiküldés) 
  • kommunikációt támogató gyártások (pl. nyomdai anyagok elkészítésének) menedzsmentje
  • fundraising KPI-ok intenzív támogatása kommunikációval, saját KPI-ok tervezése és felelős nyomonkövetése, negyedéves eredmények összefoglalója és prezentálása a negyedéves találkozókon

 

Egymást keressük, ha

  • szenvedélyed a marketing és a kommunikáció ezen belül is különösen a digitális marketing és a social média terület a kedvenced,
  • eredményorientált vagy,
  • rendelkezel 3-5 éves ügynökségi, vállalati, vagy civil szervezeti marketing vagy kommunikációs tapasztalattal, 
  • jó szövegírói vénával rendelkezel,
  • minimum középszinten kommunikálsz angolul (írásban és szóban egyaránt)
  • szívesen támogatod a beteg gyerekek tanulásának ügyét személyes és vállalati kapcsolataid által,
  • jártas vagy a Mailchimp és a Canva használatában.

 

Ha úgy érzed, szívesen támogatnád a beteg gyerekek tanulását munkáddal egy végtelenül elhivatott közösség tagjaként, szeretettel várjuk jelentkezésedet az alábbi kérdőív kitöltésével. https://forms.gle/i1GLkvrNCbzbfQyz6

Üdvözlettel: 

Tóthné Almássy Monika