Munkakör Megnevezése: titkárnő (titkár), munkaügyi asszisztens
Munkáltató: Magyar Vöröskereszt Pest Megyei Szervezete
Munkavégzés Helye: Budapest, XI. kerület Bikszádi utca 43.
Munkavégzés Időtartama: határozatlan idejű
A Foglalkoztatás Jelege: teljes munkaidő, rendes munkarend
Munkakör Általános Leírása:
Az új munkatárs feladatai lesznek:
- postai küldemények kezelése (fogadás, iktatás, kézbesítés, feladás);
- levelezések előkészítése;
- az Igazgatóság iratanyagainak kezelése, archiválása;
- ügyfélkapcsolat szervezése;
- hivatalos szervezeti értekezletek, megbeszélések jegyzőkönyvezése;
- belső információs rendszer karbantartása;
- munkaügyi asszisztensként a munkavállalók ki-és beléptetésének adminisztrációja;
- munkaszerződések, „tájékoztatók”, munkaszerződés módosítások elkészítése;
- a munkavállalók személyi anyagainak kezelése;
- megbízási szerződések elkészítése, kezelése;
- munkaköri leírások kezelése;
- a pályáztatással kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása;
- a munkatársak foglalkozás egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálatainak nyilvántartása;
- a munkavállalók éves szabadságának megállapítása, vezetése, nyilvántartása;
- éves utazási utalványok elkészítése;
- a havi munkaidő jelentés elkészítésében történő részvétel;
- részt vesz az adatszolgáltatási kötelezettségek elkészítésben
Az új munkatárssal szemben támasztott alapvető elvárások:
- középfokú végzettség és középfokú személyügyi/munkaügyi szakképesítés;
- 10 ujjas vakon gépelés;
- magas fokú bizonylati fegyelem;
- megbízható, precíz munkavégzés;
- határozottság, nagyfokú önállóság és pro aktivitás;
- magas szintű MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) ismeretek és gyakorlatias alkalmazásuk;
- új ismeretek megszerzésére való nyitottság;
- kommunikatív és a csapatmunkában aktív személyiség;
- ügyfelekkel és munkatársakkal szembeni segítőkészség és empátia;
- az átlagostól magasabb szintű stressz tűrő képesség
A pályázat elbírálásakor előnyt jelent:
- irodai titkár, irodai asszisztens, ügyviteli titkár, irodai adminisztrátor szakképesítés;
- munkaügyi területen szerzett tapasztalat;
- a Magyar Vöröskereszt szervezeti felépítésének és működésének általános ismerete;
- nyelvismeret (preferált: angol/német);
- honlap tartalomszerkesztési ismeretek és gyakorlatias alkalmazásuk;
- „B” kategóriás jogosítvány (gyakorlott gépjárművezetői tapasztalat)
Jelentkezés Feltételei, Módja, Határideje:
A jelentkezés feltételei:
- magyar állampolgárság;
- büntetlen előélet;
- szellemi és fizikai cselekvőképesség;
Pályázati anyag összetétele:
- részletes –1 évnél nem régebbi önarcképes – szakmai önéletrajz;
- a bruttó fizetési igényt is tartalmazó, kézzel írott motivációs levél, amely tartalmazza a bruttó bérigényt;
- szakmai ajánlások (opcionális)
- az iskolai végzettséget igazoló bizonyítvány másolati példánya;
Pályázati anyag benyújtásának módja:
- elektronikus úton (pdf, jpeg, word formátumban), a pestmegye@voroskereszt.hu e-mail címre elküldve;
- az elektronikus levél „tárgyában” kérjük a munkakör megnevezésével együtt a következő munkaköri kódot is szerepeltetni: „Titkárnő (titkár), munkaügyi asszisztens – 4/1/2019.”
- Jelentkezés határideje: január 23.
Pályázatok Elbírálásának Menete, Határideje:
A pályázatok elbírálásának menete:
- kizárólag a jelentkezési határidőn belül, a „Jelentkezés feltételei, módja, határideje” bekezdésben leírtaknak maradéktalanul megfelelő pályázatok kerülnek elbírálásra;
- a kiválasztott pályázó (pályázók) egykörös személyi beszélgetésen vesznek majd részt,
- csak az interjúra behívott pályázókat tájékoztatjuk.
A pályázatok elbírálásának határideje: 2019. január 25.
Az álláshirdetés kiírója a Magyar Vöröskereszt Pest Megyei Szervezete fenntartja a jogot, hogy nem hirdet eredményt, valamint a kiírt álláshirdetést indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítja, és bármikor visszavonja (törölje).
A munkába Állás Általános Feltételei, Legkorábbi Időpontja:
A munkába állás általános feltételei:
- a munkavállaló személyi okmányainak, iskolai végzettségeit-, illetve a munkakör ellátása szempontjából releváns szakképesítéseket igazoló bizonyítványok eredeti példányainak bemutatása;
- eredeti, 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása;
A munkába állás legkorábbi időpontja: 2019. január 28.