Munkakör Megnevezése: titkárnő (titkár), munkaügyi asszisztens

Munkáltató: Magyar Vöröskereszt Pest Megyei Szervezete

Munkavégzés Helye: Budapest, XI. kerület Bikszádi utca 43.

Munkavégzés Időtartama: határozatlan idejű

A Foglalkoztatás Jelege: teljes munkaidő, rendes munkarend

Munkakör Általános Leírása:

Az új munkatárs feladatai lesznek:

  • postai küldemények kezelése (fogadás, iktatás, kézbesítés, feladás);
  • levelezések előkészítése;
  • az Igazgatóság iratanyagainak kezelése, archiválása;
  • ügyfélkapcsolat szervezése;
  • hivatalos szervezeti értekezletek, megbeszélések jegyzőkönyvezése;
  • belső információs rendszer karbantartása;
  • munkaügyi asszisztensként a munkavállalók ki-és beléptetésének adminisztrációja;
  • munkaszerződések, „tájékoztatók”, munkaszerződés módosítások elkészítése;
  • a munkavállalók személyi anyagainak kezelése;
  • megbízási szerződések elkészítése, kezelése;
  • munkaköri leírások kezelése;
  • a pályáztatással kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása;
  • a munkatársak foglalkozás egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálatainak nyilvántartása;
  • a munkavállalók éves szabadságának megállapítása, vezetése, nyilvántartása;
  • éves utazási utalványok elkészítése;
  • a havi munkaidő jelentés elkészítésében történő részvétel;
  • részt vesz az adatszolgáltatási kötelezettségek elkészítésben

Az új munkatárssal szemben támasztott alapvető elvárások:

  • középfokú végzettség és középfokú személyügyi/munkaügyi szakképesítés;
  • 10 ujjas vakon gépelés;
  • magas fokú bizonylati fegyelem;
  • megbízható, precíz munkavégzés;
  • határozottság, nagyfokú önállóság és pro aktivitás;
  • magas szintű MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) ismeretek és gyakorlatias alkalmazásuk;
  • új ismeretek megszerzésére való nyitottság;
  • kommunikatív és a csapatmunkában aktív személyiség;
  • ügyfelekkel és munkatársakkal szembeni segítőkészség és empátia;
  • az átlagostól magasabb szintű stressz tűrő képesség

A pályázat elbírálásakor előnyt jelent:                                                      

  • irodai titkár, irodai asszisztens, ügyviteli titkár, irodai adminisztrátor szakképesítés;
  • munkaügyi területen szerzett tapasztalat;
  • a Magyar Vöröskereszt szervezeti felépítésének és működésének általános ismerete;
  • nyelvismeret (preferált: angol/német);
  • honlap tartalomszerkesztési ismeretek és gyakorlatias alkalmazásuk;
  • „B” kategóriás jogosítvány (gyakorlott gépjárművezetői tapasztalat)

Jelentkezés Feltételei, Módja, Határideje:

A jelentkezés feltételei:

  • magyar állampolgárság;
  • büntetlen előélet;
  • szellemi és fizikai cselekvőképesség;

Pályázati anyag összetétele:

  • részletes –1 évnél nem régebbi önarcképes – szakmai önéletrajz;
  • a bruttó fizetési igényt is tartalmazó, kézzel írott motivációs levél, amely tartalmazza a bruttó bérigényt;
  • szakmai ajánlások (opcionális)
  • az iskolai végzettséget igazoló bizonyítvány másolati példánya;

Pályázati anyag benyújtásának módja:

  • elektronikus úton (pdf, jpeg, word formátumban), a pestmegye@voroskereszt.hu e-mail címre elküldve;
  • az elektronikus levél „tárgyában” kérjük a munkakör megnevezésével együtt a következő munkaköri kódot is szerepeltetni: „Titkárnő (titkár), munkaügyi asszisztens – 4/1/2019.
  • Jelentkezés határideje: január 23.

Pályázatok Elbírálásának Menete, Határideje:                         

A pályázatok elbírálásának menete:

  • kizárólag a jelentkezési határidőn belül, a „Jelentkezés feltételei, módja, határideje” bekezdésben leírtaknak maradéktalanul megfelelő pályázatok kerülnek elbírálásra;
  • a kiválasztott pályázó (pályázók) egykörös személyi beszélgetésen vesznek majd részt,
  • csak az interjúra behívott pályázókat tájékoztatjuk.

A pályázatok elbírálásának határideje: 2019. január 25.

            Az álláshirdetés kiírója a Magyar Vöröskereszt Pest Megyei Szervezete fenntartja a jogot, hogy nem hirdet eredményt, valamint a kiírt álláshirdetést indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítja, és bármikor visszavonja (törölje).

A munkába Állás Általános Feltételei, Legkorábbi Időpontja:

A munkába állás általános feltételei:

  • a munkavállaló személyi okmányainak, iskolai végzettségeit-, illetve a munkakör ellátása szempontjából releváns szakképesítéseket igazoló bizonyítványok eredeti példányainak bemutatása;
  • eredeti, 30 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása;

A munkába állás legkorábbi időpontja: 2019. január 28.