FELADAT
Szívesen dolgoznál egy olyan egyesületnél, mely már több mint 20 éve szervez gyermek- és ifjúsági táborokat? Úgy gondolod, hogy egy civil szervezet sikerének egyik záloga, hogy munkatársai mindegyike a szervezet célja iránt elkötelezett, alapos tudással rendelkező emberekből álljon? Szereted rendben és rendszerben tartani a projektek és az egész szervezet adminisztrációs hátterét? Képes vagy átlátni egy szervezet alapvető pénzügyi folyamatait?
Ha igen, akkor jó helyen jársz, mert most a Keresztény Önkéntesek Szövetsége az Ifjúságért és Gyermekekért Egyesület, azaz a KÖSZI dinamikusan fejlődő, megújuló csapatába keresünk új csapattagot projekttámogatási és pénzügyi koordinátor pozícióba.
Mit jelent ez a konkrét feladatok szintjén?
- Támogatod a táborok és rendezvények szervezőcsapatait a háttérfeladatokban: Vezeted a projektdokumentációt, koordinálod a projektpénzügyeket, összesíted a beszerzési igényeket, valamint besegítesz a marketing- és kommunikációs e-mailek, üzenetek kiküldésébe.
- Koordinálod az ismétlődő pályázatokhoz kapcsolódó feladatokat: Frissíted a pályázati anyagot (kapott információk alapján) és előkészíted a dokumentációt, koordinálod, hogy minden a pályázati feltételek szerint történjen, végül elkészíted a pályázati elszámolást. Az egyedi pályázatoknál támogatod a pályázati menedzser munkáját.
- Gondoskodsz az Egyesület általános pénzügyi teendőinek zökkenőmentes ellátásáról: Rendszerezed és elektronikusan rögzíted a pénzügyi bizonylatokat, előkészíted a ki- és befizetéseket, kezeled a pénztárt, részt veszel a költségvetés előkészítésében, valamint figyelsz a bevételek és kiadások tervek szerinti alakulására.
- Intézed a hivatalos adminisztrációs feladatokat: Elkészíted a jegyzőkönyveket és szükség esetén benyújtod a bíróságra, valamint elvégzed az önkéntesekkel, táborozókkal, munkavállalókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatokat.
- Kézben tartasz és intézel minden további adminisztrációs feladatot: Karbantartod az adatbázisokat, tárhelyeket, az e-mailes és közösségi oldalas csoportok taglistáját, tartalmakat töltesz fel a honlapra, valamint elkészíted a jegyzőkönyveket
PROFIL
Akkor tudsz jó eséllyel indulni a pozícióért, ha
- minimum 2 év tapasztalattal rendelkezel projektasszisztencia és/vagy irodai adminisztráció és/vagy pénzügyi területen;
- nem riadsz vissza a Word, Excel, PowerPoint, valamint felhőalapú alkalmazások (Google Drive, Dropbox, Mega, Flickr) láttán és rutinosan kezeled őket;
- élsz-halsz az Excel függvényekért, és legalább 6-8 függvényt rutinosan kezelsz, a többinek meg tudod, hol kell utána nézni;
- szereted önállóan végezni a munkád és ügyesen beosztod az idődet;
- proaktív attitűddel rendelkezel és szeretsz előre gondolkodni;
- együttműködő, jó csapatjátékos vagy;
- precíz vagy és rendszerszemlélettel bírsz;
- terhelhető, rugalmas személyiség vagy;
- vágysz új ismeretek elsajátítására;
- büszke vagy a sikereidre, de ha kell, tanulsz a hibáidból;
- azonosulni tudsz a KÖSZI tevékenységével, értékeivel, és szeretnél hozzájárulni a gyermekek és az ifjúság jövőjéhez.
Mindezeken túl, akkor fogod kiválóan érezni magad ebben a pozícióban, ha
- részt vettél már projektek támogatásában és ott pénzügyi területen is szereztél szakmai tapasztalatot;
- beleláttál már egy önkéntes szervezet munkájába;
- táborok előkészítésében és szervezésében is részt vettél;
- belekóstoltál már Excel függvények és kimutatások kezelésébe;
- ismered a WordPress honlapszerkesztőt.
Milyen technikai feltételei vannak, hogy együtt tudjunk működni?
- Egy nap átlagosan 4 óra munkát kérünk tőled (részletek a hirdetés végén).
- Számlaképes vagy.
- Saját laptoppal és állandó gyors internethozzáféréssel rendelkezel.
KOMPENZÁCIÓ ÉS MUNKAKÖRÜLMÉNYEK
Mit kínálunk mindezekért cserébe?
- Óránként bruttó 2.000 Ft számlaképes megbízási díjat, mely átlagosan havi bruttó 170.000 Ft-ot jelent.
- Rugalmas munkavégzést (részletek a hirdetés végén).
- Folyamatos lehetőséget szakmai fejlődésre és versenyképes szakmai tudás megszerzésére.
- Lelkes és jó csapatot, ahol több mint 140 önkéntes elkötelezett híve az ifjúságnak.
Helyileg hol és milyen időbeosztásban dolgoznál?
A munka heti 20, átlagosan napi 4 órát vesz igénybe, amit rugalmasan oszthatsz be a következő keretek között:
- minden hétköznap legalább 1 órát dolgozz a 9:00 – 18:00 közötti idősávban;
- egy nap 6 óránál többet ne dolgozz, hogy a többi napra is maradjon időd az időközben befutó újabb feladatokra;
- egy héten legalább 15 órát hétköznapokon dolgozz;
- havi 1-2 alkalommal vegyél részt hétköznap esti személyes találkozókon, megbeszéléseken;
- évi 6-7 alkalommal számítunk rád a táboraink utolsó napján a helyszíni elszámolásnál, mely eshet hétvégére is.
Ha pihensz vagy elutazol, és nem tudsz dolgozni, a következő kereteket kínáljuk:
- alkalmi, néhány napos távolléted esetén a hét többi napjára tömbösítheted a feladatokat megbeszélés szerint;
- hosszabb, 1-2 hetes távolléted esetén előre egyeztetjük az időszakot, és ekkor nem kell, hogy elérhető legyél;
- kérjük, hogy az évi 250 munkanapból legalább 220 napot állj az Egyesület rendelkezésére.
A munkaidőd 70%-ában bárhol dolgozhatsz, ahol van interneted! Heti 1-2 alkalommal viszont gyere be az Egyesület budapesti belvárosi irodájába, hogy személyesen egyeztess a többi munkatárssal, illetve az önkéntesekkel. Évi 6-7 alkalommal gyere el táboraink helyszínére.
Nagyon várjuk az önéletrajzodat rövid motivációs levél kíséretében elektronikus formában a koszi@koszi.net e-mail címre. Az e-mail tárgyában kérjük, nevezd meg a megpályázott pozíciót.