Az UNICEF Magyarország az UNICEF nemzeti bizottságaként anyagi forrásokat gyűjt a szervezet nemzetközi céljainak megvalósítására. Az UNICEF évi 5 ötmillió alultáplált gyereket támogat, több mint 8 millió gyerek számára biztosít kanyaró elleni oltást és 28 millió gyereket segít tiszta vízhez juttatni.
Hazai programjaink hátrányos helyzetű gyerekeket és nehéz sorsú fiatalokat segítenek: harcolunk a gyermekbántalmazás minden formája és a gyerekkereskedelem ellen, dolgozunk a gyermekjogok érvényesítéséért és minden gyermek legfőbb érdekeiért.
A pénzügyi és adminisztratív munkatárs főbb feladatai szervezetünknél:
- a Pénzügyi és operatív igazgató munkájának támogatása
- házipénztár kezelése, nyilvántartása
- utalások összekészítése, rögzítése
- nyilvántartások naprakész vezetése
- szállítói számlák, teljesítésigazolások adminisztrálása és kapcsolódó könyvelési anyag előkészítése könyvelő irodának
- rendszeres riportok készítése
- általános ügyviteli feladatok: központi email cím és vonalas telefon kezelése, operatív feladatok
- alapvető irodavezetői teendők: postázás, iktatás, irodaszerek és egyéb használati eszközök beszerzése, irodai adminisztráció
Téged keresünk, ha:
- pénzügyi, ügyviteli tapasztalattal rendelkezel
- szakirányú/felsőfokú végzettséged van
- analitikus szemléletmód jellemez
- erős Excel tudással rendelkezel
- ha erősséged a precizitás
- ha proaktív vagy és megoldásorientált
- szívesen látjuk a munka világába visszatérni vágyó édesanyákat is
Amit nyújtani tudunk:
- olyan munkát, ami hivatás is egyben
- nyitottak vagyunk részmunkaidős megoldásra is (amennyiben ez opció Neked, kérjük külön jelöld a pályázatodban az óraszámot is)
- nemzetközileg is elismert szervezet tagja lehetsz
- izgalmas és sokszínű projektek megismerése belülről is
- lendületes és fiatalos csapat
- azonnali kezdési lehetőség
Pályázatodat kérünk, hogy jelentkezésedet bérigénnyel, CV-vel és motivációs levéllel juttasd el számunkra a munka@unicef.hu címre.