Az UNICEF Magyarország az UNICEF nemzeti bizottságaként anyagi forrásokat gyűjt a szervezet nemzetközi céljainak megvalósítására. Az UNICEF évi 5 ötmillió alultáplált gyereket támogat, több mint 8 millió gyerek számára biztosít kanyaró elleni oltást és 28 millió gyereket segít tiszta vízhez juttatni.

Hazai programjaink hátrányos helyzetű gyerekeket és nehéz sorsú fiatalokat segítenek: harcolunk a gyermekbántalmazás minden formája és a gyerekkereskedelem ellen, dolgozunk a gyermekjogok érvényesítéséért és minden gyermek legfőbb érdekeiért. 

A pénzügyi és adminisztratív munkatárs főbb feladatai szervezetünknél:

  • a Pénzügyi és operatív igazgató munkájának támogatása
  • házipénztár kezelése, nyilvántartása
  • utalások összekészítése, rögzítése
  • nyilvántartások naprakész vezetése
  • szállítói számlák, teljesítésigazolások adminisztrálása és kapcsolódó könyvelési anyag előkészítése könyvelő irodának
  • rendszeres riportok készítése
  • általános ügyviteli feladatok: központi email cím és vonalas telefon kezelése, operatív feladatok
  • alapvető irodavezetői teendők: postázás, iktatás, irodaszerek és egyéb használati eszközök beszerzése, irodai adminisztráció 

Téged keresünk, ha:

  • pénzügyi, ügyviteli tapasztalattal rendelkezel
  • szakirányú/felsőfokú végzettséged van
  • analitikus szemléletmód jellemez
  • erős Excel tudással rendelkezel
  • ha erősséged a precizitás
  • ha proaktív vagy és megoldásorientált
  • szívesen látjuk a munka világába visszatérni vágyó édesanyákat is

Amit nyújtani tudunk:

  • olyan munkát, ami hivatás is egyben
  • nyitottak vagyunk részmunkaidős megoldásra is (amennyiben ez opció Neked, kérjük külön jelöld a pályázatodban az óraszámot is)
  • nemzetközileg is elismert szervezet tagja lehetsz
  • izgalmas és sokszínű projektek megismerése belülről is
  • lendületes és fiatalos csapat
  • azonnali kezdési lehetőség

 

Pályázatodat kérünk, hogy jelentkezésedet bérigénnyel, CV-vel és motivációs levéllel juttasd el számunkra a munka@unicef.hu címre.