Mindannyian tudjuk, hogy sokszor a legnemesebb vagy legjobb célok és civil kezdeményezések sem feltétlenül találják meg a közönségüket. A NIOK Alapítvány friss podcast epizódjában a Civil Díj “Legjobb kommunikációs kampány” kategóriájának döntőseit és díjazottját hoztuk el nektek. A Mosoly Alapítványtól Doktor Enikővel, az SOS Gyermekfalvaktól Romet-Balla Ágnessel és a Budapest Bike Maffiától Havasi Zoltánnal beszélgetett a NIOK munkatársa Sczígel Andrea arról, hogy miért fontos egy jó történet, hogy mitől függ egy-egy ügynökségi együttműködés, hogyan lehet mérni a kampányok teljesítményét és hogy miért az a nulladik lépés, hogy higgyünk az ügyükben.
A beszélgetést itt tudod meghallgatni:
A podcast a Hive Mind támogatásával jött létre. A Hive Mind közösség célja a médiatudatosság fejlesztése: segít, hogyan ismerd fel a félretájékoztatást, hogyan szólítsd meg kritikus ügyekben is pozitívan az embereket, és hogyan legyél biztonságban a digitális világban. A Hive Mind közösség további magyar nyelvű podcastjait ezen a csatornán, angol nyelvű podcastjait pedig a Hive Mind csatornáján hallgathatod meg.
Kapcsolódó linkek:
A Budapest Bike Maffia kampánya: https://bikemaffia.com/nekunk-a-balaton/
A Mosoly Alapítvány kampánya: https://mosolyalapitvany.hu/hu/mosoly25/
Az SOS Gyermefalvak kampánya: https://www.sos.hu/oktober7/