Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az Országos Bírósági Hivatal küldeményfeldolgozó rendszerében az űrlapok verzióellenőrzésében fellépő átmeneti hiba folytán nem megfelelően működnek a PK-641 (v1.2) és a PK-642 (v1.2), valamint a PK-741 (v1.0) és a PK-742 (v1.0) számú űrlapok.

A PK-641 és a PK-642 űrlapoknak a korábbi érvényes verzióját (v1.1) használva lehetőség van az elektronikus beadványok benyújtására.

Kérjük, hogy a 2021. január 19. napja előtt letöltött PK-641 és PK-642 űrlapok 1.2 verzióját az ÁNYK program nyomtatványtárából töröljék (Szerviz/Telepített nyomtatványok menüpontban a PK-641 vagy PK-642 verzió: 1.2 űrlapra rákattintva a kiválasztott nyomtatvány törlése gombbal).

 

ÁNYK hiba

A PK-741 és a PK-742 űrlapok visszavonásra kerültek, ezért átmenetileg nem letölthetők, valamint a már letöltött űrlapok beküldésére nincs lehetőség.

A hiba elhárítása folyamatos, az okozott kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük!

Bármilyen további kérdés, illetve probléma esetén, kérjük, hogy azt az OBH Országos Nyilvántartási Irodájának elérhetőségein jelezzék:

Telefon:
•             06 1 354 4165
•             06 1 354 4295
•             06 0 354 4115

E-mail: civilinfo@obh.birosag.hu

forrás: birosag.hu