Egy civil szervezet számára legtöbbször nem elegendő, hogy csak saját felületein kommunikáljon a munkájáról vagy az általa képviselt ügyről, társadalmi problémáról.
Akár az érintettek körét szeretnénk bővíteni, akár a kommunikáción keresztül akarunk változást elérni, elengedhetetlen, hogy kilépjünk a már létrejött kommunikációs buborékunkból és más módokon, más felületeken adjuk át üzeneteinket. A médiamegjelenések éppen ezért olyan fontos elemei egy szervezet kommunikációs eszköztárának.
Hogyan készítsünk izgalmas anyagot szervezetünk híreiből vagy a rendelkezésünkre álló szakmai tudásból? Mik a gyakori hibák a sajtókommunikáció során, és hogyan kerüljük el őket? Milyen a jó sajtóközlemény, és hogy lesz belőle megjelenés? Hogyan kezelhetnek bennünket partnerként az újságírók?
Ez az interaktív workshop segít abban, hogy a résztvevők erős médiakapcsolatokat építsenek és képesek legyen megtervezni, illetve magabiztosan kezelni szervezetük sajtókommunikációját. A workshop gyakorlati ismereteket, módszereket és a mindennapokban jól használható tudást ad.
Kinek ajánljuk a workshopot?
Civil szervezetek kommunikációért felelős munkatársainak, elsősorban olyanoknak, akik részt vesznek a kommunikációs stratégia kidolgozásában, kampányok tervezésében, vagy a sajtókapcsolatokért, megjelenésekért felelősek.
A workshopot személyesen tartjuk a Mozaik Hubban. Részletek a regisztráció megerősítése után. A helyszín akadálymentes. A workshop ingyenes, de regisztrációhoz kötött: https://mozaikhub.hu/esemeny/prworkshop/
Időpont: április 5. 10:00-16:00
Tréner: Hering Orsolya