Az üzleti világban a hatásos branding és marketing stratégiák kritikus jelentőségűek, és ez a nonprofit szektorban sincs másképp. Az Appy és Jakab Luca kommunikációs tanácsadó által szervezett Nonprofit Branding Lab egy egyedülálló lehetőség a hazai nonprofit szervezetek számára, hogy elmélyüljenek a hatékony branding és marketing stratégiák kialakításában.
A hat alkalmas workshop során – melyet pénteki napokon, 9:30-tól 13:30-ig tartunk – részletes betekintést nyújtunk a brandépítés és marketing alapelveibe. Minden alkalom után egy 45 perces online konzultációval támogatjuk a szervezeteket.
A workshopokra lehetőség van egyenként jelentkezni, de érdemes végig részt venni rajtuk, hiszen lépcsőzetesen épülnek egymásra. A program nem csak azoknak ajánlott, akik még csak most ismerkednek a branding és marketing alapjaival, hanem azoknak is, akik konkrét kérdésekkel, problémákkal érkeznek. Az átfogó tananyag az alapoktól egészen az innovatív digitális megoldásokig és a fundraising-ig terjed, így mindenkinek értékes tudást és eszközöket nyújt a hatékonyabb társadalmi hatás és bevételnövelés eléréséhez.
Ár: 35.000 Ft/workshop (ÁFA nélkül). Azok számára, akik mind a 6 alkalmon részt szeretnének venni, 10%-os kedvezményt ajánlunk fel, egyösszegű fizetés esetén (189.000 Ft).
Még egy hétig szeptember 14-ig tudják a szervezetek igénybe venni a 10% kedvezményt! A helyek száma korlátozott, így érdemes mihamarabb átgondolni!
A témakörök, amelyeket a 4 órás workshopokon átveszünk, és amelyekkel kapcsolatban a havi 1 alkalmas online konzultációt igénybe lehet venni:
Szeptember 15: A nonprofit brand anatómiája. Vizuális branding és kulcsüzenetek finomítása.
Az első workshopon mélyrehatóan megvizsgáljuk a nonprofit brandépítés folyamatát. Tanulmányozzuk, hogyan alakul ki egy hatékony brand stratégia, ami támogatja marketing és fundraising céljaidat. Emellett a vizuális brandingre is összpontosítunk, ahol a stílus és kulcsüzenetek finomításával erősítjük a kommunikációt.
Október 6: Célcsoportok, szegmensek, perszónák. Stratégiai partnerek és influenszerek.
A második alkalommal mélyebben ásunk a célközönségeid megértésébe. Szegmensek és perszónák kialakításával pontosabban és hatékonyabban szólíthatjuk meg a támogatóidat. Ezenkívül a stratégiai partnerkapcsolatokról és influenszerek bevonásáról is tanulunk, hogy a márkád és a szervezeted még szélesebb körben legyen ismert.
Október 27: Marketing stratégia. Karácsonyi kampány és fundraising tervezés.
A harmadik alkalommal fókuszba kerül a hatékony marketing stratégia tervezése, különös tekintettel a karácsonyi fundraising időszakra. Megtanulhatod, hogyan tervezz és építs fel tartalmakat és kampányokat, és innovatív megközelítéseket és bevált gyakorlatokat mutatunk be a sikeres kommunikáció megtervezéséhez.
November 17: Történetmesélés technikák. Videós és interaktív tartalmak.
A negyedik alkalmon mélyebben elmerülünk a történetmesélés világába. Hatásos narratívák készítésének technikáit sajátítjuk el, hogy érdeklődést keltsünk és érzelmeket hozzunk létre a követőbázisodban. Emellett megismerkedünk a videós és interaktív tartalmak előnyeivel és technikáival is, hogy még mélyebb kapcsolatot építhessünk ki a támogatóiddal.
December 1: Vállalati CSR kampányok és projektek.
Az ötödik alkalmon belevetjük magunkat a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) világába. Megismerjük, hogy mi szükséges ehhez a típusú partnerséghez, és hogy hogyan építhetsz fel és irányíthatsz sikeres CSR projekteket vállalati partnerekkel – mindezt a jó ügy támogatásához és a hosszú távú hitelesség kialakításához a márkád és a szervezeted számára.
December 15: 2024-es évre branding és marketing tervezés.
Az utolsó alkalmon a jövő tervezése kerül előtérbe. Készítünk egy átfogó kommunikációs tervet a 2024-es évre, figyelembe véve az új kihívásokat, trendeket, technológiai megoldásokat és lehetőségeket. A prioritások és stratégiai irányok kidolgozása segít abban, hogy a szervezet hatékonyabban érje el céljait a következő évben.
A Nonprofit Branding Lab szakmai vezetője: Jakab Luca
Luca több, mint 10 éves tapasztalattal rendelkező stratégiai kommunikációs tanácsadó, aki kifejezetten az etikus, inkluzív és fenntartható márkaépítésre specializálódott.
Küldetése az üzleti növekedés elősegítése a kulturálisan, társadalmilag és környezetvédelmileg is tudatos üzletfejlesztés és kommunikáció segítségével. Karrierje során Londonban és Budapesten is elért sikereket mind vállalkozóként, mind szakértőként.
Projektjeiben egyaránt dolgozik kreatívokkal, alapítványokkal és vállalatokkal, hogy egy olyan üzleti világ megteremtésében segítsen, ahol a profit mellett az értékteremtés is előtérben áll.Ha többet szeretnétek tudni Lucáról, látogassatok el: www.lucajakab.com