Microsoft Civil Tech Solutions 1.: Hatékony távmunka

szeptember 29. kedd, 14:00-15:30

Hogyan integráljuk a távmunkát a szervezet életébe és működésébe? Hogyan lássunk rá a csapat munkavégzésére, a bizalmat is megőrizve? Mitől lesz igazán hatékony a távmunka?

A Microsoft Magyarország támogatásával 8 alkalmas webinar sorozatot indítunk, amelyben a civil szervezetek munkáját támogató tech megoldásokat mutatunk be. A szeptember 29-i első, bevezető webinaron a távmunka kérdéseit járjuk körbe civil, vállalati és start-up vezetők részvételével.

A beszélgetés résztvevői:

  • Szentpétery Boglárka, Microsoft Magyarország, HR vezető
  • Nun András, Autonómia Alapítvány, igazgató
  • Beck Márton, Szervezetfejlesztesi és kommunikációs szakértő, Partner, ActionLab

A beszélgetést Gerencsér Balázs és Scheili Renáta, a NIOK Alapítvány munkatársai vezetik.

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött: https://bit.ly/35SuAFh

A webinar-sorozat következő két alkalmán a Microsoft távmunka-megoldásait fogjuk bemutatni. A webinarokról a NIOK Alapítvány Facebook oldalán fogunk hírt adni.