szeptember 29. kedd, 14:00-15:30
Hogyan integráljuk a távmunkát a szervezet életébe és működésébe? Hogyan lássunk rá a csapat munkavégzésére, a bizalmat is megőrizve? Mitől lesz igazán hatékony a távmunka?
A Microsoft Magyarország támogatásával 8 alkalmas webinar sorozatot indítunk, amelyben a civil szervezetek munkáját támogató tech megoldásokat mutatunk be. A szeptember 29-i első, bevezető webinaron a távmunka kérdéseit járjuk körbe civil, vállalati és start-up vezetők részvételével.
A beszélgetés résztvevői:
- Szentpétery Boglárka, Microsoft Magyarország, HR vezető
- Nun András, Autonómia Alapítvány, igazgató
- Beck Márton, Szervezetfejlesztesi és kommunikációs szakértő, Partner, ActionLab
A beszélgetést Gerencsér Balázs és Scheili Renáta, a NIOK Alapítvány munkatársai vezetik.
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött: https://bit.ly/35SuAFh
A webinar-sorozat következő két alkalmán a Microsoft távmunka-megoldásait fogjuk bemutatni. A webinarokról a NIOK Alapítvány Facebook oldalán fogunk hírt adni.