
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat
felvételt hirdet
Kontroller
munkakörbe
Bemutatkozás:
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Magyarország egyik legnagyobb karitatív szervezete, amely évente több százezer embernek nyújt segítséget. Programjai súlyos társadalmi kérdésekre keresnek gyakorlatias válaszokat, küldetésének része a társadalom megszólítása, az emberek bevonása a segítő programokba. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat több mint 30 éve van jelen Magyarországon, erős szakmai háttérrel, országos lefedettséggel és széles intézményi hálózattal.
Az Észak-Magyarországi Regionális Központ Borsod-Abaúj-Zemplén, Heves, valamint Nógrád vármegyékben felügyeli, támogatja és koordinálja az általa fenntartott intézmények tevékenységeit és programjait. Nálunk a kontroller szerepe nem csak a számokról szól, betekintést nyerhet szociális, oktatási, gyermekvédelmi, hajléktalanellátó programok működésébe, és ezek gazdasági hátterének biztosításában is kulcsszerepet játszik.
Munkakörhöz tartozó feladatok:
- aktív részvétel a kontrolling folyamatok kialakításában, fejlesztésében és működtetésében, integráció az egyesületi országos kontrolling funkcióba
- részvétel regionális szabályzatok megírásában
- havi, negyedéves, éves riporting rendszer felállítása regionális és intézményi szinten
- új riportok kialakítása és meglévők fejlesztése, optimalizálása
- részvétel a költségvetések és pénzügyi tervek elkészítésében
- tény adatok gyűjtése és elemzése
- terv-tény eltérések vizsgálata, elemzése
- költség monitoring, előrejelzések készítése
- Cash-flow figyelése és értelmezése
- döntés előkészítéshez szükséges elemzések, előrejelzések, kockázatelemzések elkészítése
- támogatja a vezetőség tagjait a szükséges adatokkal, információkkal és elemzésekkel
- a könyvelés és a projekt alapú nyilvántartások összevetése, eltérések egyeztetése, kezelése
- zárási folyamatokba bekapcsolódás
- ad hoc jellegű elemzések, gazdaságossági számítások készítése
- együttműködés a pénzügyi, számviteli és szakmai területekkel
Munkakör betöltésének feltételei:
- felsőfokú szakirányú végzettség (közgazdasági, pénzügyi stb.)
- jó kommunikációs és együttműködési készség
- minimum 2-3 év releváns szakmai tapasztalat
- gyakorló számviteli ismeretek
- Microsoft Office alkalmazások magas szintű ismerete (főként Excel, Access, Power BI)
- felelősségteljes, önálló munkavégzés
- megbízhatóság és pontosság
- logikus, analitikus gondolkodásmód, strukturált rendszerszemlélet
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Mérlegképes könyvelői végzettség
- Nonprofit szervezetnél szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
- bérezés a hatályos jogszabályoknak megfelelően
- munkába járással kapcsolatos utazási költségtérítés
- béren kívüli támogatások próbaidő leteltét követően (Szép kártya, iskolakezdési támogatás)
- mobiltelefon flotta kedvezmény csomagok
- dolgozói törzsvásárlói kártya (kedvezményes áruházi vásárlás)
- fejlődési lehetőség
- stabil, hosszútávú munkalehetőség egy országos karitatív szervezetnél
- sokrétű szakmai tapasztalatszerzés és fejlődés lehetősége
- szakmai képzések, oktatások
Kiegészítő információk:
Jogviszony jellege, időtartama:
- teljes munkaidő
- határozatlan idejű
Munkavégzés helye:
- 3515 Miskolc, Egyetem út 1. E/7 épület
A pályázatnak tartalmaznia kell:
- szakmai önéletrajz
- végzettségeket igazoló bizonyítvány (ok) másolata
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését várjuk jelentkezését karrier oldalunkon, melyet az alábbi linkre kattintva érhet el: