A Magyar Máltai Szeretetszolgálat

felvételt hirdet

Kontroller

munkakörbe

Bemutatkozás:

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Magyarország egyik legnagyobb karitatív szervezete, amely évente több százezer embernek nyújt segítséget. Programjai súlyos társadalmi kérdésekre keresnek gyakorlatias válaszokat, küldetésének része a társadalom megszólítása, az emberek bevonása a segítő programokba. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat több mint 30 éve van jelen Magyarországon, erős szakmai háttérrel, országos lefedettséggel és széles intézményi hálózattal.

Az Észak-Magyarországi Regionális Központ Borsod-Abaúj-Zemplén, Heves, valamint Nógrád vármegyékben felügyeli, támogatja és koordinálja az általa fenntartott intézmények tevékenységeit és programjait.  Nálunk a kontroller szerepe nem csak a számokról szól, betekintést nyerhet szociális, oktatási, gyermekvédelmi, hajléktalanellátó programok működésébe, és ezek gazdasági hátterének biztosításában is kulcsszerepet játszik.

Munkakörhöz tartozó feladatok:

  • aktív részvétel a kontrolling folyamatok kialakításában, fejlesztésében és működtetésében, integráció az egyesületi országos kontrolling funkcióba
  • részvétel regionális szabályzatok megírásában
  • havi, negyedéves, éves riporting rendszer felállítása regionális és intézményi szinten
  • új riportok kialakítása és meglévők fejlesztése, optimalizálása
  • részvétel a költségvetések és pénzügyi tervek elkészítésében
  • tény adatok gyűjtése és elemzése
  • terv-tény eltérések vizsgálata, elemzése
  • költség monitoring, előrejelzések készítése
  • Cash-flow figyelése és értelmezése
  • döntés előkészítéshez szükséges elemzések, előrejelzések, kockázatelemzések elkészítése
  • támogatja a vezetőség tagjait a szükséges adatokkal, információkkal és elemzésekkel
  • a könyvelés és a projekt alapú nyilvántartások összevetése, eltérések egyeztetése, kezelése
  • zárási folyamatokba bekapcsolódás
  • ad hoc jellegű elemzések, gazdaságossági számítások készítése
  • együttműködés a pénzügyi, számviteli és szakmai területekkel

Munkakör betöltésének feltételei:

  • felsőfokú szakirányú végzettség (közgazdasági, pénzügyi stb.)
  • jó kommunikációs és együttműködési készség
  • minimum 2-3 év releváns szakmai tapasztalat
  • gyakorló számviteli ismeretek
  • Microsoft Office alkalmazások magas szintű ismerete (főként Excel, Access, Power BI)
  • felelősségteljes, önálló munkavégzés
  • megbízhatóság és pontosság
  • logikus, analitikus gondolkodásmód, strukturált rendszerszemlélet

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Mérlegképes könyvelői végzettség
  • Nonprofit szervezetnél szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • bérezés a hatályos jogszabályoknak megfelelően
  • munkába járással kapcsolatos utazási költségtérítés
  • béren kívüli támogatások próbaidő leteltét követően (Szép kártya, iskolakezdési támogatás)
  • mobiltelefon flotta kedvezmény csomagok
  • dolgozói törzsvásárlói kártya (kedvezményes áruházi vásárlás)
  • fejlődési lehetőség
  • stabil, hosszútávú munkalehetőség egy országos karitatív szervezetnél
  • sokrétű szakmai tapasztalatszerzés és fejlődés lehetősége
  • szakmai képzések, oktatások

Kiegészítő információk:

Jogviszony jellege, időtartama:

  • teljes munkaidő
  • határozatlan idejű

Munkavégzés helye:

  • 3515 Miskolc, Egyetem út 1. E/7 épület

A pályázatnak tartalmaznia kell:

  • szakmai önéletrajz
  • végzettségeket igazoló bizonyítvány (ok) másolata

 

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését várjuk jelentkezését karrier oldalunkon, melyet az alábbi linkre kattintva érhet el:

https://maltaikarrier.hrmaster.hu/Datacenter/Registration/Register/349?regSite=aktualis&locale=hu-hu&source=nonprofit